Ми залишили тут всі формати, що були доступні до 24 лютого 2022 року, але наразі ця інформація не є актуальною.
Дітям
Знайомитися з історією мистецтв та музейним зібранням цікавіше на освітніх заходах, які ми можемо провести для організованих груп юних відвідувачів. Наразі експозиція музею перенесена в безпечне місце, тож більшість наших класичних форматів не доступні. ми вирішили залишити інформацію про дитячі програми на цій сторінці, щоб ви могли отримати уявлення про можливості музею, які повернуться після Перемоги.
Зв’яжіться з нами щодо організації заходу для дітей за телефоном +38 (048) 723-72-87 або пишіть у приватні повідомлення на сторінки в Фейсбук та Інстаграм.
Школа юного музейника. Онлайн

Одеський національний художній музей запрошує всіх маленьких поціновувачів та поціновувачок мистецтва долучитися до нашого онлайн-курсу Школи юного музейника «Первісне мистецтво та Стародавній світ».
Ми навчимося розуміти мистецтво минулого та дізнаємося про цілі, яким воно слугувало. Розглянемо історію безперервного руху й переплетення традицій, в яких усі витвори мистецтва співвідносяться з минулим та вказують на майбутнє.
День народження в музеї
Доповнить казковий антураж залів різнобарвними активностями, що пропонує дитяча програма музею. А в теплий період року організуйте
чаювання з солодощами і пундиками прямо у дворі палацової садиби Потоцьких.
Подаруйте дитині та ії гостям веселе й корисне свято.
Обирайте цікаві вам продукти та створюйте довгострокову освітню програму або насичений враженнями музейний день
Екскурсії
На прикладі картин зібрання Одеського художнього музею і творів світових художників юні учасники побачать те, що до них осягли інші, подивляться на світ очима творців і створять свої шедеври.


.

Майстер-класи
Мистецькі майстер-класи для дітей та батьків — це особливі заняття з акцентом на практику: малювання, креслення, вітражі, ліплення й інші активності, для яких музей надає усе необхідне.


.

Школа юного музейника
На прикладі картин зібрання Одеського художнього музею і творів світових художників юні учасники побачать те, що до них осягли інші, подивляться на світ очима творців і створять свої шедеври.
Історія мистецтва: від первісного ладу до XX століття
Як з'являється мистецтво
Що таке мистецтво і, як воно опинилося в музеї? Які є правила поведінки в музеї? Чим вірізняються його ексопнати: їх вік, особливості, чому вони збереглися і охороняються сьогодні. Поговоримо про основні матеріали художніх творів, методи і види.
Гра в первісну людину
Що ми знаємо про первісне мистецтво, якими були перші зображення і де вони були знайдені, чим малювала первісна людина. Під час практичної частини заняття малюємо як первісні люди на стінах грота — підземної печери музею.
Єгипетський хлопчик. Пропорції людини у Стародавньому Єгипті.
Які ми знаємо пам’ятники культури Стародавнього Єгипту; що таке канон і чому мистецтво Стародавнього Єгипту не змінювалося тисячоліттями; які особливості зображення людей в Стародавньому Єгипті. Під час практичної частини заняття малюємо єгипетського хлопчика по розкресленій сітці.
Боги і герої Еллади. Будуємо Парфенон.
Ким були головні герої міфів Стародавньої Греції; кому присвячувалися античні храми і твори мистецтва; які складові елементи храму. Під час практичної частини заняття малюємо Парфенон, перераховуючи основні елементи храму.
Вітражі готичних соборів. Малюємо замки і собори.
Коли з’явилися вітражі — малюнки з кольорового скла; що таке готичний собор і які його основні елементи; що зображувалося на готичних вітражах. Під час практичної частини заняття малюємо собор з різнокольоровими вікнами.
Мадонни з Відродження. Вчимося у майстрів Ренесансу.
Що таке епоха Відродження; які особливості портрета епохи Відродження; у чому полягає відмінність ікони від релігійної картини. Під час практичної частини заняття малюємо копію з репродукцій профільного портрета епохи Відродження.
Романтизм і автопортрет.
Основні відмінності класицизму і романтизму; що найбільш важливо для художників-романтиків; чим автопортрет відрізняється від портрета. Під час практичної частини заняття малюємо автопортрет, намагаючись передати свій характер.
Як з'явився пейзаж. Реалізм.
Реалізм як напрям в мистецтві; у чому полягає відмінність пейзажу від інших жанрів; як художник вводить до пейзажу свій настрій. Під час практичної частини заняття малюємо свій пейзаж-настрій.
Натюрморт в стилі кубізм
Хто такі художники-кубісти; натюрморт як основний жанр кубізму; які нові матеріали можна додавати в кубістичну картину. Під час практичної частини заняття малюємо натюрморт, намагаючись розкласти зображуваний тривимірний об’єкт на прості елементи і зібрати його на полотні в двовимірному зображенні.
Точка, лінія, пляма. Малюємо музику.
Як з’явився абстракціонізм в живописі; що в своїх роботах хотів передати Василь Кандинський; чому абстракціонізм такий популярний сьогодні. Під час практичної частини заняття звучить музика. За допомогою ліній, точок, колірних плям намагаємося передати настрій музики.

Історія мистецтва: XX століття — від Матісса до Хундертвассера
Природа і людина. Анрі Матісс (1869–1954)
Учасники дізнаються про людину і природу; про природність і красу тіла людини. Ми спробуємо знайти відповідь на питання «Як виглядає Рай?». На прикладі картини «Дубки» Герасима Головкова розповімо про звільнення кольору і фовізм, поміркуємо в залах музею про європейський живопис і одеську школу. На практичному занятті розглянемо роботи Анрі Матісса і будемо малювати в його стилі.
Супрематичні композиції. Казимир Малевич (1879–1935)
Квадрат, коло, трикутник: як світ предметів розділили на складові частини і створили з них щось нове — про це та багато іншого учасники дізнаються під час теоретичної частини заняття. А під час практичної частини розглянуть супрематичні композиції і малюватимуть людей, як Казимир Малевич.
Атмосфера Парижу. Пабло Пікассо (1881–1973)
Учасники дізнаються про ніжність і чарівність «блакитного» і «рожевого» періодів Пабло Пікассо. Їм розкажуть про циркачів, гімнастів, бродячих артистів і чому не падає «Дівчинка на кулі». Ми переймемося атмосферою Парижу початку ХХ століття завдяки картині Олександра Мурашка «Паризьке кафе». На практичному занятті розглянемо роботи Пабло Пікассо і будемо малювати «Дівчинку на кулі».
Італійські традиції. Стиль Амедео Модільяні (1884–1920)
Учасники дізнаються про італійські традиції на прикладі незабутніх жіночих портретів Амедео Модільяні. Ми разом шукатимемо спільне в його стилі та іконописі. На практичному занятті вивчимо роботи Модільяні і намалюємо жіночий портрет в його стилі.
Політаємо разом. Марк Шагал (1887–1985)
Чи може людина літати, якщо вона закохана? Чому на картинах Марка Шагала люди літають? Ми запропонуємо юним учасникам політати разом з ними.
На практичному занятті розглянемо роботи Марка Шагала і будемо малювати літаючих людей і тварин.
Космос чи абстракція. Хоан Міро (1893–1983)
Розповімо, що таке абстракціонізм і як він виглядає. Учасники дізнаються про фігуративний, але безпредметний живопис і трохи про дадаїзм і дерев’яних коників. На практичному занятті розглянемо роботи Хоана Міро і спробуємо намалювати в його стилі зоряне небо.
Абсолют і повне мовчання. Марк Ротко (1903–1970)
Цікаво, чи може картина нічого не зображати або як виглядає Ніщо? Абсолют і повне мовчання, тільки колір — саме про це ми і поговоримо з юними учасниками.
А на практичному занятті розглянемо роботи Марка Ротко і створимо свій Абсолют.
Сучасна скульптура. Генрі Мур (1898–1986)
Хочете виліпити Короля і Королеву? Легко. Сучасна скульптура, монументальна форма, як співвідносяться ціле і деталі — про це учасники дізнаються в залах музею на прикладі скульптур з експозиції Одеського художнього. На практичному занятті вивчатимемо роботи Генрі Мура і, головне, ліпитимемо.
Втрачений світ Альберто Джакометті (1901–1966)
Знаєте, як створити скульптуру без об’єму? Що таке самотність і як її зобразити? Учасники розглянуть сучасні скульптури у дворі музею та постараються відповісти для себе на питання — це тільки каркас або людина, яка заблукала у світі. На практичному занятті працюватимемо з роботами Альберто Джакометті і створимо скульптури людини і собаки.
Архітектура модерну. Фриденсрайх Хундертвассер (1928–2000)
Казкове місто або місто майбутнього, як архітектор втілює свої фантазії в життя, що передує цим яскравим фантазіям — саме про це ми поговоримо з учасниками, а ще трохи про модерну архітектуру. На практичному занятті подивимося на будівлі Фриденсрайха Хундертвассера і створимо свою Країну Чудес (кажуть, цьому поки не навчають навіть на факультеті образотворчого мистецтва).
Вартість
- Майстер-класи 1500₴
Учасники відвідають особливі заняття з акцентом на практику, де створять власні шедеври (деякі заходи передбачають доплату за матеріали).(Ціна за групу)
- Школа юного музейника/співробітника 1500₴
Теоретично-практичні заняття, які допоможуть юним учасникам пізнати мистецтво та дізнатися, чим саме займаються наукові співробітники в музеї .(Ціна за групу)
Правила
Пам'ятка
Цілий рік на всі свята, канікули будь-якої тривалості та впродовж літнього «OFAM Kids Camp» ми вигадуємо різні дитячі активності. Їх мета — не тільки корисне проведення часу для дітей, але й можливість для батьків лишитися наодинці задля побачення, прогулянки чи прибирання вдома. 😉 Шукайте детальну информацію на нашому сайті або…
Затефонуйте нам:
+38 (048) 723-72-87