Логотип Одеського національного художнього музею в стилі дитячого малюнку

Ми залишили тут всі формати, що були доступні до 24 лютого 2022 року, але наразі ця інформація не є актуальною.

Дітям

Знайомитися з історією мистецтв та музейним зібранням цікавіше на освітніх заходах, які ми можемо провести для організованих груп юних відвідувачів. Наразі експозиція музею перенесена в безпечне місце, тож більшість наших класичних форматів не доступні. ми вирішили залишити інформацію про дитячі програми на цій сторінці, щоб ви могли отримати уявлення про можливості музею, які повернуться після Перемоги.

Зв’яжіться з нами щодо організації заходу для дітей за телефоном +38 (048) 723-72-87 або пишіть у приватні повідомлення на сторінки в Фейсбук та Інстаграм.

Школа юного музейника. Онлайн

Одеський національний художній музей запрошує всіх маленьких поціновувачів та поціновувачок мистецтва долучитися до нашого онлайн-курсу Школи юного музейника «Первісне мистецтво та Стародавній світ».

Ми навчимося розуміти мистецтво минулого та дізнаємося про цілі, яким воно слугувало. Розглянемо історію безперервного руху й переплетення традицій, в яких усі витвори мистецтва співвідносяться з минулим та вказують на майбутнє.

День народження в музеї

Доповнить казковий антураж залів різнобарвними активностями, що пропонує дитяча програма музею. А в теплий період року організуйте
чаювання з солодощами і пундиками прямо у дворі палацової садиби Потоцьких.

Подаруйте дитині та ії гостям веселе й корисне свято.

Обирайте цікаві вам продукти та створюйте довгострокову освітню програму або насичений враженнями музейний день

Previous slide
Next slide

Екскурсії

На прикладі картин зібрання Одеського художнього музею і творів світових художників юні учасники побачать те, що до них осягли інші, подивляться на світ очима творців і створять свої шедеври.

Екскурсія в грот
Розповімо про Одесу 20-х років XIX століття та архітектуру колишньої палацової садиби Потоцьких, нині будівлі Одеського художнього музею. Відвідаємо грот і катакомби, які раніше вели до узбережжя.
Від Козака Мамая до Кандинського
На прикладі робіт з експозиції Одеського художнього музею навчимо юних гостей розрізняти види мистецтва та розповімо, які жанри були найпопулярнішими у художників разних часів.

.

Іван Айвазовський в Одеському художньому
Розповімо про життя Івана Айвазовського і як він створював картини. Говоритимо про перебування відомого мариніста в Одесі й трохи про його знайомство з Олександром Пушкіним. Та спробуємо знайти де Пушкін сховався на картинах Айвазовського.

Майстер-класи

Мистецькі майстер-класи для дітей та батьків — це особливі заняття з акцентом на практику: малювання, креслення, вітражі, ліплення й інші активності, для яких музей надає усе необхідне.

Реставрація «Хмарки» Куїнджи
Покажемо юним учасникам, як зберігати картини від руйнування. Навчимося відновлювати твори мистецтва простими методами. Дізнаємось, як майстри вчилися зберігати те, що тепер ми можемо побачити в музеях. Зануримось в процесс відтворення на прикладі копії полотна «Хмарка» Архипа Куїнджі. Адже той, хто допоміг зберегтися картині, назавжди залишиться в історії.
Художня техніка «Пуантилізм»
Учасники дізнаються, як з різнокольорових крапок на папері розквітає гарне дерево. Пейзаж та техніка пуантилізм — ці нероздільні поняття. Просто крапки і на аркуші паперу з’являється ваш власний шедевр.

.

Вітражі готичних соборів
У вітража в музеї розповімо що означає це поняття. Де воно з’явилось і що хотіли показати середньовічні майстри, коли наповнювали простір різнокольоровим світлом. Про особливості середньовічних соборів і чим собори відрізняються, наприклад, від замків. І створимо власний готичний вітраж — один з найзагадковіших стилів.

Школа юного музейника

На прикладі картин зібрання Одеського художнього музею і творів світових художників юні учасники побачать те, що до них осягли інші, подивляться на світ очима творців і створять свої шедеври.

Історія мистецтва: від первісного ладу до XX століття

Що таке мистецтво і, як воно опинилося в музеї? Які є правила поведінки в музеї? Чим вірізняються його ексопнати: їх вік, особливості, чому вони збереглися і охороняються сьогодні. Поговоримо про основні матеріали художніх творів, методи і види.

Що ми знаємо про первісне мистецтво, якими були перші зображення і де вони були знайдені, чим малювала первісна людина. Під час практичної частини заняття малюємо як первісні люди на стінах грота — підземної печери музею.

Які ми знаємо пам’ятники культури Стародавнього Єгипту; що таке канон і чому мистецтво Стародавнього Єгипту не змінювалося тисячоліттями; які особливості зображення людей в Стародавньому Єгипті. Під час практичної частини заняття малюємо єгипетського хлопчика по розкресленій сітці.

Ким були головні герої міфів Стародавньої Греції; кому присвячувалися античні храми і твори мистецтва; які складові елементи храму. Під час практичної частини заняття малюємо Парфенон, перераховуючи основні елементи храму.

Коли з’явилися вітражі — малюнки з кольорового скла; що таке готичний собор і які його основні елементи; що зображувалося на готичних вітражах. Під час практичної частини заняття малюємо собор з різнокольоровими вікнами.

Що таке епоха Відродження; які особливості портрета епохи Відродження; у чому полягає відмінність ікони від релігійної картини. Під час практичної частини заняття малюємо копію з репродукцій профільного портрета епохи Відродження.

Основні відмінності класицизму і романтизму; що найбільш важливо для художників-романтиків; чим автопортрет відрізняється від портрета. Під час практичної частини заняття малюємо автопортрет, намагаючись передати свій характер.

Реалізм як напрям в мистецтві; у чому полягає відмінність пейзажу від інших жанрів; як художник вводить до пейзажу свій настрій. Під час практичної частини заняття малюємо свій пейзаж-настрій.

Хто такі художники-кубісти; натюрморт як основний жанр кубізму; які нові матеріали можна додавати в кубістичну картину. Під час практичної частини заняття малюємо натюрморт, намагаючись розкласти зображуваний тривимірний об’єкт на прості елементи і зібрати його на полотні в двовимірному зображенні.

Як з’явився абстракціонізм в живописі; що в своїх роботах хотів передати Василь Кандинський; чому абстракціонізм такий популярний сьогодні. Під час практичної частини заняття звучить музика. За допомогою ліній, точок, колірних плям намагаємося передати настрій музики.

Історія мистецтва: XX століття — від Матісса до Хундертвассера

Учасники дізнаються про людину і природу; про природність і красу тіла людини. Ми спробуємо знайти відповідь на питання «Як виглядає Рай?». На прикладі картини «Дубки» Герасима Головкова розповімо про звільнення кольору і фовізм, поміркуємо в залах музею про європейський живопис і одеську школу. На практичному занятті розглянемо роботи Анрі Матісса і будемо малювати в його стилі.

Квадрат, коло, трикутник: як світ предметів розділили на складові частини і створили з них щось нове — про це та багато іншого учасники дізнаються під час теоретичної частини заняття. А під час практичної частини розглянуть супрематичні композиції і малюватимуть людей, як Казимир Малевич.

Учасники дізнаються про ніжність і чарівність «блакитного» і «рожевого» періодів Пабло Пікассо. Їм розкажуть про циркачів, гімнастів, бродячих артистів і чому не падає «Дівчинка на кулі». Ми переймемося атмосферою Парижу початку ХХ століття завдяки картині Олександра Мурашка «Паризьке кафе». На практичному занятті розглянемо роботи Пабло Пікассо і будемо малювати «Дівчинку на кулі».

Учасники дізнаються про італійські традиції на прикладі незабутніх жіночих портретів Амедео Модільяні. Ми разом шукатимемо спільне в його стилі та іконописі. На практичному занятті вивчимо роботи Модільяні і намалюємо жіночий портрет в його стилі.

Чи може людина літати, якщо вона закохана? Чому на картинах Марка Шагала люди літають? Ми запропонуємо юним учасникам політати разом з ними.
На практичному занятті розглянемо роботи Марка Шагала і будемо малювати літаючих людей і тварин.

Розповімо, що таке абстракціонізм і як він виглядає. Учасники дізнаються про фігуративний, але безпредметний живопис і трохи про дадаїзм і дерев’яних коників. На практичному занятті розглянемо роботи Хоана Міро і спробуємо намалювати в його стилі зоряне небо.

Цікаво, чи може картина нічого не зображати або як виглядає Ніщо? Абсолют і повне мовчання, тільки колір — саме про це ми і поговоримо з юними учасниками.
А на практичному занятті розглянемо роботи Марка Ротко і створимо свій Абсолют.

Хочете виліпити Короля і Королеву? Легко. Сучасна скульптура, монументальна форма, як співвідносяться ціле і деталі — про це учасники дізнаються в залах музею на прикладі скульптур з експозиції Одеського художнього. На практичному занятті вивчатимемо роботи Генрі Мура і, головне, ліпитимемо.

Знаєте, як створити скульптуру без об’єму? Що таке самотність і як її зобразити? Учасники розглянуть сучасні скульптури у дворі музею та постараються відповісти для себе на питання — це тільки каркас або людина, яка заблукала у світі. На практичному занятті працюватимемо з роботами Альберто Джакометті і створимо скульптури людини і собаки.

Казкове місто або місто майбутнього, як архітектор втілює свої фантазії в життя, що передує цим яскравим фантазіям — саме про це ми поговоримо з учасниками, а ще трохи про модерну архітектуру. На практичному занятті подивимося на будівлі Фриденсрайха Хундертвассера і створимо свою Країну Чудес (кажуть, цьому поки не навчають навіть на факультеті образотворчого мистецтва).

Вартість

Пам'ятка

Цілий рік на всі свята, канікули будь-якої тривалості та впродовж літнього «OFAM Kids Camp» ми вигадуємо різні дитячі активності. Їх мета — не тільки корисне проведення часу для дітей, але й можливість для батьків лишитися наодинці задля побачення, прогулянки чи прибирання вдома. 😉 Шукайте детальну информацію на нашому сайті або…

Затефонуйте нам:

+38 (048) 723-72-87